11/24/2010

大開眼界的電影﹣「Heartbreaker」

上星期與新朋友仔William去睇戲,睇了一套"原來係法國電影"的電影,叫「Heartbreaker」。淨聽戲名,看poster,本來以為是荷里活輕鬆小品式的愛情喜劇,沒想得……竟然是…法國片。OK,其實我也不是歧視法國片,只是我一直都以為是英文片,結果入場先發現原來講外星文,然後又再花了一陣子去看,才發現是法文。(囧~~)

candy

故事講真人吾靚仔但在戲中又演一個靚仔的男主角Romain Duris,是一位溝女專家,專門幫一些身在痛苦關係中的女人離開該段關係。(未先未先,光這點已經難服眾了。美姬真是橫睇掂睇左睇右睇前睇後睇都----吾覺得男主角靚仔囉!!! 吾好玩啦,成個乞兒甘,棚牙又黃又核突,點溝死女啊?那場他望住太陽扮喊,美姬真是很想打人。okok,努力安撫自己說這一類型在法國等於是吳彥祖一樣。美姬才能得以把戲看下去。)

candy

然後,一個黑社會大佬要找他幫手,要他在十天內追到他的女兒,因為十天後女兒就會和未婚夫結婚。然後追女的橋段當然離不開個女仔鐘意咩佢就做咩,懶係夾甘。其實有少少「精裝追女仔」feel,雖然我真係好懷疑甘樣個女仔就會被追到,個女仔同未婚夫果段情真係淡薄得可以。話時話,我覺得演未婚夫果位Andrew Lincoln都幾靚仔,可是純粹因為本片真是靚仔靚女欠奉,Andrew己經算是最OK的一個了。

再睇返女主角Vanessa Paradis,身材=零 (可是有令我羨慕的長腿,可是胸口零肉) 。故事明明講到佢有幾靚,可是 吾知點解最後結婚果時,竟然係最丑樣,黑眼圈出晒黎,塊面又無肉,講衰D,我覺得佢似癮君子/ 吸血彊屍。(我覺得女仔要少少肉先好睇...XD )其實一般化了妝,佢都算靚靚女女,可是她門牙與門牙之間那條大gap gap,真是剎風景。(有圖為証,看圖 ↓↓↓) (PS: 女主角竟然是Johnny Depp的現任女友,囧!)

candy

總之,這套片,男女主角吾靚,劇情似睇緊N年前的 「精裝」,又言語不通,我只能說:大開眼界。Anyway,大家看Trailer吧,Trailer己經是成套戲的精華,我覺得睇Trailer己夠了,犯不著再付錢出去外面看了。




No comments: