8/02/2010

Saturday Boat trip

星期六去遊船河。

W小姐說船河是9點上船,
所以我們就約8點在西貢食早餐,結果.....
9點吃完早餐買完水泡做完該做的事,才發現.....
可能搞手怕W小姐會遲到,所以就"騙"她說是9點上船。
可是實情是10點多才上船。
anyway,我們就早到一個小時,要無所事事的在西貢逛街...

(=.= 本小姐仲6點就起身,真係無返學以來都無甘早起身。)

粉紅色水泡,W小姐的。



M小姐與W小姐。



講實,呢個人(uh,其實全日我都無同佢講過野.)
佢個肚腩同99,形成個個好可愛的笑臉。
你地睇吾睇到?
(費時佢怕羞,決家用薄格遮遮。:P)

不過話時話,當日我一直覺得佢好似---肥版陳子聰。



新朋友J小姐與老公S先生。果日乃是J小姐的生日/結婚周年紀念 ♥♥



團體照.... (太陽使吾使大成甘,我完全張不大眼晴...灰。)



Aftermath.. 我晒傷了。



不過,第二日又奇蹟地沒事,只是黑了很多很多,
我真是超吸"黑".....
我遊一次船河可以黑很久,
不過我應該短期內也不會去船河了。
為什麼?因為8月10號鬼節啦,
水鬼要上來捉人啦....
海上活動,我們一個月後再見吧!

(嘿~ 原來美姬真是很迷信的。)

No comments: