8/17/2010

六本木茶坊 Roppongi Sabo

又是食。XD (「食色,性也」嘛~)
其實是和Tuttimelon同一天去吃,可是我超級想要寫Tuttimelon,
所以先Post了Tuttimelon, 而這家「六本木茶坊」,我決定草草了事算了。(哈~)

昨天W小姐下班後沒事做,我們決定去吃飯飯,
因為不想走太遠,決定在公司附近吃,(><")
本來想Isquare 或K11,可是我忽發其想,
好像沒有去過The One耶,不如.....
又因為不想吃太多,畢竟我們都在減肥進行中,(呃.....||| 我忽然想念souplantation呢~)
我們來到這家「六本木茶坊」-- 話說呢間係話係日本登陸香港的店,(睇個名就知佢"想"同日本有關啦~)

呢間店裝修也非常不錯,裝修用了黑紅白,Modern非常。
侍應帶我們去坐卡位,坐位尚算不錯,幾舒服下。

wood4
W小姐點了辛味牛肉冷拉麵(個名係甘上下啦。)
成碗面其實無咩賣相,即係見到都吾係幾開胃,
搵勻成碗面,總共有4塊牛肉...
(仲要係麵底,W小姐碗麵度搵返佢出黎~)

wood1

wood2
Close Up俾你地睇。(用Iphone影,吾係好清,sorr~ )
無問味道具如何,但W小姐都食晒成碗面,
應該都入得下口。

wood3
輪到我的,是酸梅汁雞絲冷拉麵。E~ 我個麵賣相都「有」喎。
第一口,E~ 甘既味既?真特別~
第二口,
E~ 酸梅味~ 同D麵真係吾夾~
第三口,E~ 真係有D古怪~ 睇黎下次吾好點酸梅汁~ 點解我會揀酸梅汁?
第四口,E~ 食食下又好似接受到喎~ 算~ 我忍你~


最後我都把麵吃掉,不過,應該無下次。


六本木茶坊 Roppongi Sabo
Address: The One L502
Tel: 2319 0898
Yum: ✭✭✩✩✩


------------------------------
喂啊~ 吾好淨係留言係我FB丫))))))

No comments: